aurelie-in-nederland.reismee.nl

Carnaval en weekendje weg

Aurèlie is al weer 3 maanden bij ons. Wat gaat de tijd toch altijd snel. Ze lijkt zo langzaamaan haar draai te vinden hier.

Begin maart was het carnaval. Nu doen wij hier in Almere daar weinig aan, maar in Hoogland bij Amersfoort is elk jaar een mooie carnavalsoptocht. Daar zijn we ook dit jaar weer gaan kijken. Aurèlie vond het prachtig al die mooie praalwagens en ook heel bijzonder hoeveel tijd daar ingestoken wordt. Ook verbaasde zij zich erover dat mensen zo gek doen. En dan heeft ze het echte carnaval in het zuiden van het land nog niet eens meegemaakt!

We zijn ook nog een weekendje weggeweest. Er even tussenuit met het gezin maar met ook een belangrijk doel voor Aurèlie. We zijn naar vakantiepark De Weerterbergen geweest in Weert. Het weer was perfect, we konden lekker buiten zijn. Zaterdag hebben we Aurèlie naar Maastricht gebracht want daar was een open dag op de universiteit, die zij wilde bezoeken. Aurèlie wil misschien volgend schooljaar gaan studeren in Maastricht. Zelf hebben we heerlijk Maastricht ontdekt.

Zondag lekker rustig aan gedaan. Met de kinderen naar de speeltuin en in de middag hebben we een potje "Glow in de dark" midgetgolf gedaan. s'avonds zijn we een pannekoek gaan eten.

We hebben afgelopen maand ook onze achtertuin opgeknapt en Aurèlie is dan ook vaak in de tuin te vinden want het weer is geweldig. Aankomende maand zal voor Aurèlie heel speciaal worden. In haar klas zullen voor 1 week uitwisselingsstudenten komen. En we gaan eind april 1 weekje op vakantie met de hele familie.

Tot volgende maand,

Familie v/d Hengel